Trassel Incognito

Alla inlägg under juni 2011

Av Trassel - 30 juni 2011 20:27


Varmt! 


Viktigt att komma ihåg;


  Vätska!


    Akta er för getingar! De finns överallt! Förklädda bara.


Av Trassel - 29 juni 2011 20:11


Ledsen, jätteledsen alltså!

Men detta är allt som är kvar av det som jag tänkte visa er...

Erkänner att de små goda salta, väldigt salta bitarna har smugit sig in i min mun, en efter en. Tror min make fick smaka en (1) bit! 

Inköpta på Himalaya Te Kaffe och Chokladhandel i Hötorgshallen.


Kan rekommenderas. Men bara till de som verkligen gillar SALTlakrits! 


 



Och de två bitarna som är kvar.... De är mina!!!  



Av Trassel - 27 juni 2011 20:30


Idag har jag bokat en resa till yngste sonen och mig!

Till världens bästa plats.


Sa jag att vi längtar dit nu....








 

Sol och salta bad

 

väntar oss!  

Av Trassel - 26 juni 2011 19:42


Hela helgen har jag ätit gott, mått gott och haft det bra! 


   Det har varit snaps!


    Och det har varit sill!

    Och gott kött som vi har grillat...

    ...med goda grönsaker...

    Och inte att förglömma, erfterrätt! Vilken dröm! 

    Och även en del blomster, precis som det ska vara! 


Av Trassel - 24 juni 2011 00:58


Eftersom jag är en sann djurvän fick kvällen ett djurtema.


Åt middag i sällskap med denna stelbente vän. Han gjorde inte mycket väsen av sig.

 Drack en dansande Prärievarg. Som slank ner lika lätt som en ringlande orm. 


Dessutom pratade jag med hunden Karl -Gunnar på vägen hem. En mycket charmerande ung man som ylade av förtjusning när jag kliade honom.


Av Trassel - 23 juni 2011 13:59


Nej nej nej!


Kan jag inte bara få leva i tron att ABBA var en härlig pop-grupp som älskade musik och var glitter och glamour!


Med konstigheter som Staffan Westerberg under min uppväxt behövdes lite glam och flärd. Förstör nu inte allt detta! Det lär bli traumatiskt! 


I do kommer att förlora sin betydelse.

Waterloo blir väl helt plötsligt någon historisk plats.

Och Hey Hey Helen visar sig väl helt plötsligt handla om min hemska granne! 


Snälla, snälla, snälla!

Låt ABBA få vara i fred!


   Foto Aftonbladet

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards