Trassel Incognito

Alla inlägg under augusti 2011

Av Trassel - 31 augusti 2011 17:27


Jaha ja! 


USA är landet som avverkar tjejer med högre frekvens än Fadde!

(eller var det med högre intelligens än Fadde...?)


Nu dumpas Irene för Katia...



Den enda som består är hon med facklan i handen. Inte ens Irene fick henne på fall!


 

Av Trassel - 31 augusti 2011 16:09


Hittade denna skylt på vårt hotell på Mallis


 

Vad betyder den egentligen???



  • Svarta män med vita shorts får inte hoppa i vattenpölar...
  • Svarta män med vita badbyxor får inte blöta ner...
  • Förbud mot svarta män i vita badbyor...

  

Låter lite rasistisk och feministisk.

  



Flera förslag tack!!!!

Foto · Resor
Av Trassel - 26 augusti 2011 22:13


Trassel Incognito is back in town! 


Har haft ett underskön semester på en ö i Medelhavet.

Legat och guppat som en badanka i det salta vattnet, snorklat och svettats mängder! 


Jag har fotat en hel del... Cirka 700 bilder. De som fanns i mobilen rymde på något konstigt vis och är i skrivande stund fortfarande på fri fot.  

 

Jag har seglat lite på min båt i min privata vik!  (ingen som har något emot att jag skarvar lite va...!?)

   

Jag har ätit på en restaurang som jag inte kan rekommendera... Trots att de hade en så fin skylt! 

  

Jag har funderat på vem som ställde dit den där stolen. Och varför...

  

Jag har suttit på ballen och ätit Cukis!

   

Och jag har roats med matkonst och kastat albondigas på störiga tyskar från tidigare nämnda balkong.


En riktigt skön vecka helt enkelt.


Av Trassel - 15 augusti 2011 18:05



   






  

Av Trassel - 13 augusti 2011 21:34


Vet ni hur STORT det här är!?!?!?!?!


  

bild Expressen


  


Hatten av för Moa Hjelmer! 

Av Trassel - 13 augusti 2011 18:54


Stockholm i sensommarskepnad!


  Karlbergskanalen

  


   När man ser dem litegrann så där från ovan...

  


   Tuff brud med Totoro tatuerad på bakbenet... 



   Det var inte jag som åt den... Säger bara... Ska ju i bikinin nästa vecka ;)

  


Av Trassel - 8 augusti 2011 22:14


Biltur i dag. Kameran med naturligtvis. 

Det blir mest bilder just nu. Inte så många ord. 

Är så mycket annat som tar plats just nu. Hjärnan är inte så stor... ;)


   Är Gud hemma? 

    Hallå.... vem har hällt ut citronfil på vägbanan liksom. Eller bananfil kanske passar    bättre.   Många vackra moln i dag...

    Fler ulliga, gulliga!

    Och björkskog som swischar förbi.

    WHY - ja det brukar jag fråga mig själv ibland också!? 

Av Trassel - 6 augusti 2011 21:01


Sonens reflektion;



 

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards