Trassel Incognito

Alla inlägg under maj 2011

Av Trassel - 31 maj 2011 23:45


Idag har varit en mycket bra dag med många bra saker. Sammanträffanden som får mig att tro att det finns en mening med allt. Typ! Skulle gärna sammanfatta dessa bra saker och sammanträffanden men det blir konstigt bara jag försöker formulera det för mig själv i mitt huvud så jag låter nog bli. Bäst så för alla. Men världen är liten, mycket liten. Så mycket kan jag säga. Förstod ni något??? 

Nä, tänkte väl det.


Så nu tar jag mitt svamlande och går till sängs i stället .

God natt!

Av Trassel - 30 maj 2011 21:15


I dag har solen strålat från klarblå himmel!

Varma vindar, t-shirtväder och blommor har varit dagens tema.

Bara att gilla läget...










       

Av Trassel - 30 maj 2011 11:46


Min kära make påstår att det inte spelar vilken roll vilket schampo man använder.

Håret blir likadant oavsett om flaskan kostar 29:- eller 229:-.


Jag håller inte med!


Skillnaden är att antingen ser man ut som Kristina Lugn i håret.

Eller så är man lugn.


 


Av Trassel - 29 maj 2011 21:19



Lackar på "stora" modebloggare som varken skriver intressant

eller behärskar språket (då de bloggar på engelska). 



S U C K ! ! !

Av Trassel - 29 maj 2011 18:29


Jaha!


Var nere i city och skulle shoppa lite.

Kunde bara konstatera att helgpersonalen inte var specillt intresserade av att sälja.

De var upptagna med att sjunga Lady Gagas Judas och dansa. 

Åhléns goes night club typ...


Ett jävla fnissande.


Klubben för inbördes beundran.


Hon den där Bella som jobbar helger nere på make up-avdelningen på tunnelbaneplan, asså...

Om man står och skryter med hur mycket pengar man har och hur rik man är och hur många resor man ska göra till Frankrike i sommar så kanske man ska överlåta jobbet till någon som behöver inkomsten och som troligen är mer intresserad av att sköta sig! 


Ett tips bara!

Av Trassel - 28 maj 2011 19:58


...laxpasta!





...bubbel!





...tårta!



 



Av Trassel - 28 maj 2011 18:25


...man ställer upp i Stockholm maraton i gummistölvar och klänning???


Förväntade hon sig regn?

Hade hon inte råd med löparskor?

Var det en rolig grej? Hade hon slagit vad med någon?


Eller var det helt på riktigt, på fullaste allvar?



Ja, jag tror faktiskt det.


Skönt att det finns de som är knäppare än jag...


 

Och skönt att det finns de som är helt normala!


 

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards