Trassel Incognito

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Trassel - 11 maj 2011 19:55


Det blev ett soldränkt besök på Gröna Lund! Inte så mycket folk, inte speciellt långa köer.

Tyvärr fick Twister tekniska problem strax innan det var vår tur att åka. Så idag blev det ingen träbana för oss idag dessvärre. Men det är skönt att veta att det är SAFETY FIRST som gäller! 

Men en hel del annat blev det och en massa frisk luft och solstrålar! Sonen har fått fräknar över näsryggen. Precis så där som jag hade när jag var liten. Precis så där som jag önskar att jag hade nu. Solkyssar!





No Twister today




Tomt i backen




Twister fakta




Snurrigt värre i Lustiga Huset

       

Av Trassel - 11 maj 2011 14:21


Soligt, soligt, soligt!

Vi börjar bli bortskämda nu! 


Ska nu ge mig iväg och möta upp yngste sonen. Tar en sväng till Grönan i det härliga vädret.

Dags för lite pirr i magen! Lite skön tappa-andan-feeling.

Because we're worth it!


Tittade förresten på ESC igår. Ingen vidare kvalitet, varken på låtar eller produktionen, men min och sonens favoriter gick i alla fall vidare.

I morgon håller vi tummarna för Eric såklart!

Vet att de har fullspäckat schema där nere i Düsseldorf nu. Ingen rast och ingen ro för min vän J. Eric är i goda händer.

  




Dagens brunch




    En milkshake dagen till ära. En solig grapefrukt!

Av Trassel - 11 maj 2011 08:40


Dags att förnya sonens prenumeration på Kamratposten.


Tankarna gick av naturliga skäl till Ola.

Han är ju bortplockad som chefredaktör så jag skrev till KP och undrade hur det kunde komma sig eftersom han inte är dömd för något. Ville liksom ha klarhet i detta innan vi förlängde ytterligare 1 år.

Fick till svar "Tack för ditt mail. Det är i samråd med Ola som beslutet fattats, han har själv bett om att få ta en paus en stund."


Undrar hur ömsesidigt det beslutet egentligen var. Hade han något val?

Av Trassel - 11 maj 2011 08:16


Exotiska frukter och bär, vaniljyoghurt, guavajuice


Smooth!







   

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards