Trassel Incognito

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Trassel - 18 maj 2011 18:53


Efter du har läst det här inlägget kommer du säkert att tänka " har hon inget annat vettigare att göra"?


Svaret är "NEJ"! 


Skulle ställa in mitt A-filglas i diskmaskinen men hade inte riktigt lyckats med att dricka upp all fil, varpå detta lilla konstverk uppenbarade sig:




Kan du se vad bilden föreställer????????


Det här är i alla fall vad jag såg!




Det har varit väldigt mycket Ronald McDonald de senaste dagarna så så här blev min tolkning.

Det kunde varit värre.

Det kunde varit Jesus.


Vad ser du?


Av Trassel - 18 maj 2011 15:26



DAGENS NYHET!!! 


Vilken otrolig lättnad...


Nu väntar jag bara på att de ska klippa bort Pluras bara överkropp också.




Av Trassel - 18 maj 2011 14:49


Nu är det så att jag har lite svårt för att komma ihåg saker..

Sånt där som man ska minnas...

Det kan vara något jag inte får glömma att göra, en bra idé, ett roligt uttalande eller något liknande.


Därför har jag en fin anteckningsbok. Där jag kan skriva ner saker som jag vill komma ihåg. Saker som jag inte får glömma att göra. Jättebra!


Men nu är det så att jag inte hittar min anteckningsbok.

Det är borta. Puts väck! 


Måste hitta den.

Så att jag kan skriva ner var jag har lagt den.

Av Trassel - 18 maj 2011 09:43


  

Stridspittar? 





OBS! Bilden är ett fotomontage.  








Av Trassel - 18 maj 2011 08:42


Ronald McDonald är verkligen i hetluften nu.


I förrgår hade han namnsdag.

I går utpekades han som gay.

I dag anses det han står för vara skadligt för barn.


Tycker mig ana en konspiration.

(Lite Michael Jackson-varning på det?)


Konstigt att inte våra kvällstidningar har det på löpet!


P.S Ronald finns på riktigt!


   Foto: NewzGlobe

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards