Trassel Incognito

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Trassel - 21 maj 2011 12:05


Oboy, är jag lycklig över att Nya Zeeland har klarat sig!


Bra jobbat "not-so-desperate-housewife".

Jag slår vad om att det är tack vare dig!


Love   

Av Trassel - 21 maj 2011 10:33


Alltså, lördagmorgon och man förväntar sig att få sova ut.

Sätter mig rakt upp i sängen, av förskräckelse. 

Allvarigt nu går världen under, är min första tanke.


Fan!

Jag som inte var färdigt med livet.

Jag som glömde tala om för ungarna i går kväll hur mycket jag älskar dem.

Jag som inte åkt Fritt Fall ännu.

Jag som inte bytte till rena trosor innan jag gick och la mig i går...

Fan!


Tills jag förstår att det är ungen i lägenheten ovanpå som ännu en gång häller ut sina jäkla leksaker direkt på trägolvet.

Fan!


Ikväll tänker jag hämnas. 

Tänker be mina vänner att var riktigt högljudda och stökiga då vi grillar i kväll. Om någon vill kräkas i grannens brevlåda tänkar jag inte stoppa dem.


What goes around comes around.


Fast, njaee...

Så lär det inte bli.

Jag är alldeles för snäll.

På gränsen till mesig.

Men det var skönt att tänka tanken...


Tack för mig. 


P.S Fast grilla ska vi! D.S





Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards