Trassel Incognito

Alla inlägg under september 2011

Av Trassel - 29 september 2011 22:32


 

Av Trassel - 29 september 2011 22:25




 

Av Trassel - 27 september 2011 19:44


...förnekar sig inte.


Här kan ni läsa om George och hur han tjänar snabba cash!


Hmmm, om någon är villig att pynta 1,7 miljoner  till mig så säger jag inte nej!

Allt för att ni ska slippa se mig i någon "popcornfilm"!!!


Eller slippa äta popcorn med mig...

...eller... ja för 1,7 miljoner gör jag nästan vad som helst....

Av Trassel - 24 september 2011 20:30


Finväder, fika, fåglar.....


   Fikan på Wayne's bjöd på oväntat besök... En liten sparv hamnade på fel sida av fönsterrutan och gjorde oss sällskap inomhus! Men återfick friheten efter en snabb räddningsaktion.


   Blir så glad av att se härligt glada, lyckliga människor! Dessa, för mig okända personer, lös upp hela St. Eriksplan idag! Kärlek!


   Ett gäng, tomma men nöjda flaskor och muggar satt och njöt av solen i hörnan på Rörstrandsgatan! 


Av Trassel - 19 september 2011 17:08


  

...när sonen häller halva mjölkpaketet utanför skålen...

  

  

...och man inte bryr sig bara därför att...

   

  


 

 ...någon annan agerar disktrasa!

  

  

Av Trassel - 18 september 2011 20:16

  


Sitter och tittar på TV.


I reklamen strosar Dressman- killarna förbi.

  


Och det är något speciellt med de karlarna.


Fast man vill ju helst slita kläderna av dem...

  

  

Av Trassel - 18 september 2011 19:25


Apropå Stockholmsfotboll....


Och alla kaxiga vänner jag har.


Låt oss säga så här:


  



Först kommer  A I K ! ! !


Sen kommer ingenting....


...och ingenting....


...och ingenting...



  


...sen Djurgården...


...sen ingenting...


...sen ingenting....


...sen absolut ingenting...


  



...och sedan någonstans långt borta....


....vad heter de.....


....Ha... ha...ha... Hammarby!


  



Vi ska var glad att vi har Solna!

Av Trassel - 15 september 2011 22:15


   Randig regnbåge


    Busted BMW

    Stilig ställning i rosa molnskrud


Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards