Trassel Incognito

Alla inlägg under maj 2011

Av Trassel - 13 maj 2011 16:24


Maken som är förkyld har somnat...


Yngste sonen som ska till Grönan och kolla Johnossi är hos en kompis...


Äldste sonen som ska på party ikväll var bara hem och vände...


Det är tyst hemma. 

Häller upp ett glas rött och sätter mig i soffan med 2 olästa modemagasin.


Otur... 

Nej absolut inte!



 


Av Trassel - 13 maj 2011 15:38


Charlie Sheen ersätts av.......... Ashton Kutcher???


Igår var Hugh Grant på tapeten men idag har de bytt upp sig (i alla fall enligt mig) några klasser! 


 


Av Trassel - 13 maj 2011 14:57


Så där ja, nu kan fredagsmyset börja!


Har varit och storhandlat inför helgen. Kyl och frys är proppfulla. Inte en enda sak till får plats! Och då är jag ändå mästare på kylskåpslogistik. Jag lovar!



Titta vilken fin ordning jag har i hyllorna!





Nu vet ni att ni kan vända er till CityGross i Bromma om ni har problem...

Köttfrågor?? Jag får konstiga associationer...




Tur att det manliga sällskapet kan få låna "blöjor"




Men hallå.... Jag vill i alla fall inte ha mina karlar mjuka!


  

Av Trassel - 13 maj 2011 11:07


Frukost - check!

Barn till skola/praktik - check!

Duschat och snyggat till mig - check!

Fotats för en tidning - check!

Handla mat för helgen - ........bäst jag går nu! 


Går ut igen - check!


Av Trassel - 12 maj 2011 23:08


       





Oliiiiiidligt var ordet!


Vår Populära sångfågel fick till det i semifinalen!

1 (en) ruta sprängdes, som planerat.

Sen fick vi sitta som på nålar.

Spyfärdig av hjärtklappning är orden 

som kommer direkt från DUS.


Go Sweden!



Miss Incognito


   


Av Trassel - 12 maj 2011 13:11


V A R N I N G ! ! !


Falska kondomer i omlopp!



Myndigheterna varnar:


"De falska kondomerna är felstavade, har inget cellofanomslag, inget sista förbrukningsdatum och saknar bruksanvisning."


Hmmm...

Om man inte kan läsa...

Om man inte vet hur man gör...


...är man kanske lite för ung för att ha sex.


Eller?

Av Trassel - 12 maj 2011 12:36


Älskar storstan...

Älskar i storstan...

Älskar Urban...


Spelar roll, bara det är kärlek   


   Foto: http://www.streetartutopia.com/

Av Trassel - 12 maj 2011 12:29


Hittade denna på Facebook.


Billigt tycker jag!



 

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards