Trassel Incognito

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Trassel - 29 oktober 2011 21:48


Jag är skeptisk! Mycket skeptiskt!


VEM ska kunna matcha Anne Robinson som programledare i den svenska versionen? Vem?

Är Kajsa Ingmarsson verkligen den personen? Klarar hon av att var lika elak, lika torr, lika effektivt ankel-kapande som sin brittiska förebild?

Jag har svårt att tro det, men tänker i alla fall ge henne en ärlig chans nu när Svagaste länken börjar på måndag i Sjuan! Synd bara att jag troligtvis inte befinner mig i Sverige när det hela har premiär. Utan står stadigt med båda fötterna på brittisk mark. 


   

Av Trassel - 29 oktober 2011 21:12


Bra!

  • Solsken!
  • Kanon service på Twilfit Westermalmsgallerian!
  • Äldste sonens nya flickvän! En riktig pärla!
  • London närmar sig... 

Mindre bra!

  • Tjejen i kassan på Gina Tricot som vägrade ögonkontakt och knappt svarade på tilltal...
  • Surpelleparet (vet att det inte finns ett sådant ord men jag uppfann det just...) som klagade på allt och alla i kön på PrisXtra. S K A F F A   E T T   L I V ! ! !  


Och nu ska jag testa Marabou Premium French Nougat!

Kan bara bli så mycket bättre...

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards