Trassel Incognito

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Trassel - 25 januari 2012 15:15


Sitter och läser en tidning då jag kommer till slutet och tv-tablån för kvällen.


Efter nästan varje progamrubrik finns det ett T eller ett R.


 


Jösses, nu ska kvällstidningarna bestämma vad man ska titta på också!


För er som inte vet så kan jag informera om att min mans namn börjar på bokstaven R


Så i kväll ska vi tydligen titta på Skavlan och lite senare på Stjärnorna på slottet!

Måste man sitta uppe till 02.05 om man redan har sett programmet?
Maken blir tydligen naturintresserad och kollar in elefanter och naturfotografer (hmm, vad de nu menar med det...Bingo Rimér goes Vasaparken eller?).


En sak har de i alla fall fått rätt!




Man kan alltså tro på en del av allt det som står i kvällpressen!

Jag är imponerad. Det är jag.

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards