Trassel Incognito

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Trassel - 27 januari 2012 23:45


...hallå!!!!


Vet ju att ni är en del som är här inne och läser!


Men så tråkigt att ni aldrig skriver några kommentarer. 

Berätta  om vädret, skorna som inte passade, maken som inte plockade ur diskmaskinen och hur kära ni egentligen är i Johhny Depp ( eller annan valfri kändis)!


Skriv något!


Gör ett avstamp!

Tala om att ni tycker ett enda ord av det jag skriver är roligt och intressant!


Annars tror jag faktiskt att jag lägger ner.


Vem vill skriva för döva (stumma) öron egentligen...



Av Trassel - 27 januari 2012 17:01


Går igenom mailen.
Inser att någon försöker säga mig något...





Vilken ska jag välja?


Sol och bad?

Storstad?


Hmmm....



Tur att jag ska "ta in på hotell" nästa vecka!

Visserligen på jobb, men ett jobb som kan resultera i en resa!


Hänger ni med?

Vem vill hänga med?



Tänk vad ett foto på en liten söt hund kan resultera i!



Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards