Trassel Incognito

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Men...

Av Trassel - 27 januari 2012 23:45


...hallå!!!!


Vet ju att ni är en del som är här inne och läser!


Men så tråkigt att ni aldrig skriver några kommentarer. 

Berätta  om vädret, skorna som inte passade, maken som inte plockade ur diskmaskinen och hur kära ni egentligen är i Johhny Depp ( eller annan valfri kändis)!


Skriv något!


Gör ett avstamp!

Tala om att ni tycker ett enda ord av det jag skriver är roligt och intressant!


Annars tror jag faktiskt att jag lägger ner.


Vem vill skriva för döva (stumma) öron egentligen...



 
 
Ingen bild

Mia nästgårds

28 januari 2012 00:28

Hmm attans att du kom på mig att vara så där tråkig som att aldrig lämna en kommentar. Även om jag läser allt du skriver. För jag tänker sen, sen ska jag skriva den där lilla hälsningen. Då när jag får lite mer tid.
Tid som jag faktiskt kan ta mig nu på en gång eftersom jag inte behöver skriva så där väldigt mycket och klokt. Utan mer bara några rader så att du vet att jag läser och vill gärna fortsätta att läsa vad du skriver här på din blogg. Tack för påminnelsen att lämna fotspår... Höres mer i FB.

 
Ingen bild

Mia nästgårds

28 januari 2012 00:40

Glömde berätta att jag inte riktigt vet vem jag är mest kär i, Johnny Depp eller hans ex Vanessa Paradis. Tyckte det var så bra att de hade varandra för då behövde inte jag bestämma mig. Utifall någon av dem blev ledig. Nu när separationen går att läsa om även i världspressen så blev det ju så verkligt. Vem ska jag ta? ;)

Trassel

28 januari 2012 01:10

Åh blir så glad över en verklig bekräftelse! Ett ord, en mening, en åsikt!
Jag håller med! Vem? Vanessa eller Johnny!?
Men jag tar nog Johnny Boy! Att få segla med honom!!! Hallå!
Parlay!!!! Big time! :)

 
Ingen bild

Susanne

28 januari 2012 14:10

Åh, jag vill ju ocksp visa att jag läser allt du skriver. Vet inte riktigt vem jag skulle vilja hålla på Vanessa eller Johnny. Tror jag håller på Teresa och Mia istället så slipper jag fundera.
Hur lever livet i vasastan då? Måste ju få säga att mitt liv, det känns väldigt annorlunda. Vasastan v Sollentuna. Inte direkt promenadrusning utanför dörren precis. Men det är rätt skönt ändå, men saknar pulsen. skriver mer en annan dag. Kram S

Trassel

28 januari 2012 15:31

Tack Susanne!
Och Vasastan saknar dig!
KRAM!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trassel - 9 april 2012 13:41


  Tänkte bara tala om att vi lever. Njuter av solen, ägg, lamm och annat gott.    ...

Av Trassel - 28 mars 2012 00:32


  Våren är här!  Likväl städningen av gator och trottoarer.   Men vad är meningen då de bara åker omkring och sprutar vatten omkring sig?   I dag blev det bara geggigt. Precis så skitigt är det!   Hurra våren!   ...

Av Trassel - 11 mars 2012 20:51


        ...L O R E E N ! ! !            Fy fan vilken utklassning det blev!   Jag sa ju det, på ett tidigt stadie.   Okey men vi kör en liten resumé: David Lindgren - Tänker aerobics, Sats. Han dansar och sjunger br...

Av Trassel - 5 mars 2012 08:09


 

Av Trassel - 3 mars 2012 22:56


  Sorry men i kväll är jag inte riktigt med.Vi firar födelsedag. Känns lite viktigare än vem som ska få åka till Globen. Så kvällen beskrivs ungefär så här: Champagne, löjrom Parmesankyckling  Ostar med gott rött Sarah Dawn Finer - snygg Tå...

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards