Trassel Incognito

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Trassel - 2 mars 2011 22:06


Idag fick jag en vänförfrågan på FB.

Av en mr Gonzalez.

Ingen jag känner...

Inga gemensamma vänner...


Av princip accepterar jag inga förfrågningar från personer jag inte känner, har mött i verkliga livet eller har gemensamma vänner med. 

Den stackars Nicolas har EN vän. Han ville ha ett mejl från mig. Kanske hade han en baktanke... Kanske ville han bara ha en vän till...

Han såg vänlig ut men inte ens jag är så snäll att jag addar en helt främmande person.


Förlåt Mr Gonzalez!



  

Av Trassel - 2 mars 2011 20:33


Idag hade det svenska vallateamet i Holmenkollen äntligen hittat rätt!

De hittade en struktur  som inte drar åt sig smutsen så mycket.

Och se det blev ju GULD!

Grattis Charlotte och Ida!


         

        Bild  Aftonbladet

              

Skönt att kunna pusta ut men funderar på hur praktiskt det vore om man kunde använda den till att valla hemmet också! Speciellt fönsterrutorna skulle behöva sig en omgång nu när vårsolen tittar fram. Tror jag ska ta mig ett snack med han Larry Poromaa... 


Av Trassel - 2 mars 2011 13:50


Våren är på ingång!


I alla fall är det vad jag intalar mig.

Smutsiga fönster som tigger om att bli putsade, lukten av smältande snö (hundbajs odör) och ett par snygga nudefärgade kilklacksskor som ligger i sin kartong och väntar på att få promenera på grusfria trottoarer. Det kallar jag säkra vårtecken!


Nu för tiden bloggar alla! Nu ger även jag mig in i leken.

Tankar om människor och deras beteenden, händelser i mitt och andras liv, känslor, katter, barn, mode mm lär bli saker ni får läsa om om ni bestämmer er för att följa mig. Så Stockholmare (för all del även ni som befinner er på andra platser i Sverige och världen) 

HUKA ER!!! När ni minst anar det finns jag där och iaktar er. 


Väl mött! / Trassel



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards