Trassel Incognito

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Trassel - 18 mars 2011 10:45


När en av våra största friidrottstjärnor genom tiderna

åkte fast för narkotikabrott under

EM i Göteborg för några år sedan slaktades han totalt av tidningarna.


När nu Persbrandt gör samma sak så är inte kvällstidningarna inte

riktigt lika speedade.

Det är nästan så som om de förväntade sig det av honom.

Ingår i Bad Boy outfiten typ..


Var skall linan, förlåt gränsen dras?



  


Av Trassel - 18 mars 2011 10:30


Han Juholt verkar ha blivit vald bara på grund av att de inte hade något val...

Better than nothing, så att säga.


Ungefär som att vara sugen på oxfilé men bara hitta en sån där burk med halvfärdiga nudlar full av transfetter i skafferiet, så att säga...


Det kan kallas att göra en Cajsa Warg!


  

Av Trassel - 18 mars 2011 09:52


Apropå "Otrohets-reklamen" på allas läppar...


"Ha en affär"


Men HALLÅ! 

Hur många butiker behöver vi???



  

Av Trassel - 18 mars 2011 09:30


Apropå Let's Dance...


Så tror jag att Frank tar ett rejält nacksving på tjejerna (Tina och Jessica)

Och får dem på fall.

Han har gjort det förr.
Han var, är och förblir en Ladies man! 



  




Av Trassel - 18 mars 2011 08:51


Läste rubriken på Aftonbladet



Ny skräcködla hittad!!!



Ja shit alltså....

Jag har inte sett vår granne på länge.

Men nu har tydligen tidningarna fått nys om henne.



  

Av Trassel - 18 mars 2011 08:15


Dagen D!

Borde heta dagen MCR.


Laddar redan nu. Trots att det är mindre än 11 timmar kvar till take-off.

Tror för all del att jag laddat hela natten. (Precis som min mobil. I övrigt inga likheter. Okey, skulle vara att minnet är lite segt och alltför långsamt ibland...)

Mentalt är jag laddad.

Kroppen är lite sliten, men det är som det är med det och idag blir det bara till att bita ihop.


För sen är det ledig lördag och då ska jag göra ingenting! 

Har fått dispans och får mitt lördagsgodis redan ikväll kan man väl säga.


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards