Trassel Incognito

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Trassel - 8 mars 2011 18:15




Saker jag inte kan leva utan



  1. A-fil  (bara för att det inte finns något godare på morgonen)
  2. Lakrits  (salt, typ Djungelvrål)
  3. Mobiltelefon  (men hallå!!!)
  4. Böcker  (ju tjockare desto bättre)
  5. Väskor  (helst en i varje färg och storlek)
  6. Skor  (även dessa i all världens färger men endast i stl 39...)
  7. Björn Axéns torrschampo  (för det rätta rockiga ruffset)
  8. Snygga block och pennor  (för alla tankar som irrar omkring i huvudet)
  9. Mallorca  (ö = ett landområde helt omgivet av vatten)
  10. Vatten  (salt att bada i / sött att dricka)


  

Då har jag inte räknat upp sådana självklara saker som mina barn (mitt allt), min familj, mina vänner (de där som vet hur jag tänker/känner bara  genom att titta på mig och som accepterar mig som jag är), pengar, skratt och luft!


Vilka är dina livsnödvändigheter?




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards