Trassel Incognito

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Trassel - 13 mars 2011 23:00


Vad spännande! 

Idag har ni slagit besöksrekord här på min blogg!

Jag är jätteglad att så många har tittat in

och min förhoppning är givetvis att ni kommer tillbaka då och då. 


     


Tack!

Av Trassel - 13 mars 2011 20:00


SORRY!!!


Ber om ursäkt om jag lurat er ikväll!
Det blev inget avsnitt med Stockholm i Amazing Race idag!! 


Men nästa vecka tar de sikte på vår Kungliga Huvudstad!

Av Trassel - 13 mars 2011 18:45


TV-kvällen ser ut som följer;


TV6  kl.19.00

The Amazing Race är i Stockholm


TV9  kl.20.00

Brothers & Sisters är tillbaka


Efter det vet jag inte...

Män som hatar kvinnor  Pretty Woman eller  Bröllopsfotografen?


Hmmm, hade jag fått bestämma hade det varit ytterligare avsnitt av Sherlock på SVT1.


Kanske blir det nya serien Harry's Law på TV9!?


Vad tittar ni på i kväll?



Av Trassel - 13 mars 2011 14:15


Gud vad jag är hungrig!


Bara för att jag inte får.

Och då har det inte ens gått 6 timmar av min fasta...


Skulle ge min högra hand för att få sätta tänderna i en kladdig hamburgare just nu. Pommes frites! Shit pommes frites! 

Namnet som snurrar runt i mitt huvud börjar på M och slutar på X.


Till och med kattmaten får mig att börja dregla!

Till och med katterna får mig att börja dregla!

Snacka om att gå som katten kring het gröt.


Men det sägs att kvinnor och katter har 9 liv.

Så jag ska nog överleva.

  




Av Trassel - 13 mars 2011 11:30


Idag kör jag mitt eget lilla mini-Ramadan.

Fasta och festa på Phosforal!

Yummie! 

Imorgon ska jag till Sophiahemmet och medverka i ett slags

"Big Brother inom mig".


Ni som vet vad en koloskopi är förstår vad jag menar (tänker inte gå in på några detaljer men en vän till mig sa angående hela proceduren att det låter som något som Gert Fylking skulle kunna var inblandad i).



                                                                    

Av Trassel - 13 mars 2011 10:15



Han var förhandstippad vinnare.

Han var populär.

Gick hem hos de internationella jurygrupperna och hos svenska folket.

Han vann.

"I will be popular" sjunger Eric Saade.

Ett mantra som tål att upprepas inför hans resa till Düsseldorf.


  


Tankar om kvällen från The Jury;

  1. Danny - Proffsigt! Snyggt nummer! Danny levererar!
  2. Sara Varga - Tråkigt. Vi sitter och småpratar om annat...
  3. The Moniker - "You're my favourite tune" Man blir lycklig! Glad! Oh la la - we like it!
  4. Brolle - För mycket Elvis. Förutsägbart. Han kan så mycket bättre.
  5. Linda Bengtzing - Duracell Påskhare. Beundransvärd energi. Det är inget fel på dig!
  6. Nicke Borg - Skön låt. Green Day feeling. Lyfter inte riktigt dock.
  7. Swingfly - Skönt dunk. Co-singer bäst, Christoffer Hiding äger!
  8. Sanna Nielsen - Gud vad snygg hon var ikväll!!! Vackert, stiligt men lite intetsägande.
  9. Playtunes - En mix av Boppers och Östen med resten. Trallvänlig.
  10. Eric Saade - Konstlat med catchy.

Enligt soffjuryn hamnade the Moniker på första plats. Danny runner up på andra plats och på tredje plats stormade Linda B fram! Men HALLÅ!!! Oss var det ingen som lyssnade på... Skyll inte på mig om det går åt pipsvängen i Tyskland!


Vi delar dessutom ut guldstjärnor till följande personer;

  • Förhörsledarna Katrin Sundberg och Per Andersson
  • Marie Serneholt. En strålande insats som programledare. 

Som vanligt ställs frågan, Vann rätt låt

Det får vi svar på i Düsseldorf i maj. Önskar Eric Saade ett stort Lycka till!

Lycka till och grattis även till min vän J. För henne innebär Saade's vinst ännu mer jobb och en resa till Tyskland. Oj vad många tjejer och killar som skulle vilja vara i hennes skor nu! ;)


  


Kvällen var i övrigt mycket trevlig och god, som alltid i familjen H's sällskap. Många skratt och en hel del reflektioner. Säger som the Moniker; -OMG!

Vilken tur jag har som har så fina vänner! 

Tvåbenta och fyrbenta.


  





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards