Trassel Incognito

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Trassel - 16 mars 2011 11:30


  


Äntligen!

Eller Herregud!


Nu står jag här.

På väg.

Men vart?

Inte vilse.

Men inför ett vägskäl.

Något nytt.

Inte rädd men pirrig.

Inte med ett färdigt mål utan sökande.

Det får lov att bli ett steg i taget.


Det är ungefär som att lära sig gå, eller cykla eller bli vuxen.

Man tar ett steg i taget.

Och lär sig av misstagen.

Det är så livet är.


Tänk om man vetat allt det man vet idag när man var ung  (ung anser jag mig förvisso fortfarande vara men åldern blir så lätt ett riktmärke som folk hänger upp sig på).

Men tänk vad tråkigt livet hade varit då.

Om man vetat allt i förväg.

*Ler för mig själv*

(Det finns så många tokigheter jag skulle kunna berätta om men som stannar i min minnesbank - för tillfället i alla fall...)


Jag är på väg.

Idag pit stop med fina Hästenkvinnan och Trasselhunden. 

Ska tanka skratt, kärlek och goda råd.

Min pit crew.

För vi människor, precis som bilar, behöver lite maintenance.




  

Pit stop-bänk!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards