Trassel Incognito

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Trassel - 4 mars 2011 12:40


Idag är en mycket speciell dag!


  

För 13 år sedan, klockan 19.04 föddes son nr.2

En rolig, mysig, intelligent, musikalisk kille!

Är det nu han ska förvandlas till ett hemskt tonårsmonster som bara är jobbig och slö och beter sig som om han hade öronproppar inopererade...

"Öhhhhh... Typ... Liksom... Vet inte!"


Nej risken är nog minimal om du frågar mig! 

Den här grabben är klokare än de allra flesta vuxna jag känner! 

En kille med många strängar på sin lyra.

Ingen aning vad han vill bli när "han blir stor" ännu, men med sin nyfikenhet och vilja att lära kommer han lyckas med vad än han tar sig för!

Så är det bara!


  


Högst upp på önskelistan stod en Epiphone Les Paul Special-II GT.

Klart grabben ska ha en så'n!


Grattis min älskade son! <3


Du gör mig stolt varje dag!

Tack för att jag får ha dig till låns!


Mamma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards