Trassel Incognito

Alla inlägg under mars 2011

Av Trassel - 24 mars 2011 20:45

  

Ett tips att ta fasta på då det snart är Påsk!


Se och lär!                                                                                                                                                            

Av Trassel - 24 mars 2011 13:15


For omkring som en yr höna här hemma och letad efter min Sex Pistols t-shirt.

Borta...

Inte i garderoben.

Inte i smutstvätten.

Inte i grabbarnas garderober.... (var ett tag helt klart inne på att anklaga dem för stöld)

Gaaawwrrrrrr!

Var????

Ville ha just  D E N   T-S H I R T E N idag!

Tyckte den liksom passade mitt humör för dagen.

Som inte är så illa att det borde förbjudas men... 

Äh svårt att förklara... och troligen väldigt tråkigt för er att lyssna på.


Var den låg?

I en hög med ren tvätt på tvättmaskinen under en massa lakan.

Tur att jag fann den och räddade den!


GOD SAVE THE QUEEN!


 

Av Trassel - 24 mars 2011 12:45


       


Skönt att se att det inte liggs på latsidan

i Stockholms musikelit.

Trummisen i ett av våra största rockband

deltar i Premiärmilen

som går av stapeln på söndag.

Det har tränats flitigt på gym och med löpning,

men han har inte lyckats sluta snusa.

Lycka till!


  

Miss Incognito


Av Trassel - 24 mars 2011 07:56


Till alla Gerard fans! 

Duran Duran feat Gerard Way in LA March 23rd 2011


Av Trassel - 23 mars 2011 20:11


       


Unstaged Guest Announcement...

Gerard Way is joining

Duran Duran in concert tonight

MAYAN THEATRE
Los Angeles, CA


  

Miss Incognito

Av Trassel - 23 mars 2011 15:45

Them Kiwis do know how to fly!

  

Av Trassel - 23 mars 2011 15:00


Vår = glass


Nya glasssmaker ska testas.

Juholt testar blåbärsstrut.

Förklarar att han gillar blåbär men inte i regeringen. Hehe... Eller!?


Själv är jag inte så förtjust i glass.

Enda undantaget är den glass min man gör.

(Med riktig grädde och ägg och färsk ingefära eller saffran.

Självklart har vi glassmaskin hemma.)

Men eftersom jag har 2 glassälskare som gärna skopar i sig det kalla både ofta och mycket så får jag offra mig lite ibland. 

Ett besök på Glasshuset med dessa 2 herrar resulterar alltid i 3 bägare med 2-3 kulor i varje. Samt att jag alltid ger bort min efter 4-5 tuggor.

Och så är alla nöjda!


Tydligen kommer det en saltlakritsglass från Triumf Glass och den måste jag prova!

Troligen för att aldrig mer köpa den igen...


Glass = vår!


Namnet är lite förutsägbart men om jag gillar den döper jag om den till Det Mörka Hotet 

Av Trassel - 23 mars 2011 12:59


Den här är till alla er som ännu inte varit kattägda för att ni ska veta vilket hårt liv vi kattägda faktiskt lever.


Och till alla er kattägda bara för att ni kommer känna väl igen er!


Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards