Trassel Incognito

Alla inlägg under mars 2011

Av Trassel - 23 mars 2011 11:45


Konstaterar att Jan Myrdal har skaffat hästsvans.

Snyggt?

Nej.


Fast jag tror inte han bryr sig.

Han gillar att sparka bakut.

Galoppera när alla andra travar.

Ett fullblod i Ardennertappning.





Av Trassel - 23 mars 2011 10:30

 


Min Mamma

Världens bästa

Fyller år i dag


J a g  ä l s k a r  d i g


  



 



Av Trassel - 23 mars 2011 09:30


Två tusen miljarder kronor


En oerhört stor summa pengar.

Ogreppbar. På något vis.


Det är den summa som Japans regering beräknar att skadorna efter jordbävningen och tsunamin kommer att uppgå till.


Kan inte låta bli att undra hur många par skor det skulle bli...

Ganska många.

Om jag vore Carrie Bradshaw; färre men fortfarande många...




"I like my money right where I can see it... hanging in my closet."  /CB-SATC




 

Av Trassel - 22 mars 2011 13:20


Catnapped!

HJÄLP!


Fasthållen av Liten Röd som parkerat sig på mina fötter.

Kommer ingen vart med andra ord.

Ingen idé att ens försöka röra mig.

Liten Röd kan förvandlas från sovande, solnjutande geleklump till livsfarligt, sylvasst fotdödarvapen på 3 röda.


Fötterna mina är i alla fall rena nu. 

Fick mig en kittlande men öm behandling av Liten Röds sträva tunga innan han bestämde sig för att det var dags för att göra det som katter är mästare på  - sova!



 

Av Trassel - 22 mars 2011 10:45


Att fira födelsedagar är sunt. Statistiken visar att de som firar flest födelsedagar också är de som lever längst!


Detta kallar jag logik på hög nivå. 


Idag har en fantastisk person som jag har fått den stora äran att lära känna födelsedag. Och hon kan således fylla på sin statistiktabell med ännu ett år.

Till glädje för alla oss som finns runt omkring henne.


Ett stor hjärta, en underbar humor som dagligen för mig att le.

Jag är så förbaskat glad att jag får ta del av hennes underfundigheter!

Måste vara ödet!


Stort 


G R A T T I S


M M



 

Av Trassel - 21 mars 2011 21:00


M i n   f a v o r i t   v a n n !



 

Odd is good

Av Trassel - 21 mars 2011 16:45


Ä N T L I G E N!


Nu på måndag, den 28e Mars kan vi se Trinny och Susannah ta sig an svenska kvinnor och deras sätt att klä sig. 

Med humor och värme hjälper de personer att hitta sitt allra snyggaste jag efter dennes förutsättningar.


 


Exactly my cup of tea!


TV4Plus   kl. 21.00

Måndag 28 Mars

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards