Trassel Incognito

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Trassel - 2 april 2011 22:00


Och så sitter man där i soffan och tittar på en film.

Och så dyker det upp en skådis.

Åhh det är han....

Som var med i.... den där... du vet... med hon....

Vad heter han nu igen? 

Du vet vad jag menar, säger jag till maken.

Mmmmm, ja just det, hmmm....

Ähh...

Uhmmm...


*Tystnad*


Och där är George Costanza! 

Hur fel är inte det när jorden håller på att gå under.

Helt fel liksom... Var är Seinfeld...


*Tystnad*


Stacy Keach,skriker jag!!!


Och kvällen är räddad.


Det är så det är att vara medelålders.



 

Av Trassel - 2 april 2011 19:12


Men allvarligt alltså!

Det här med sommartid och att det är så ljust på kvällarna

får en ju  att totalt glömma bort att det ska ätas middag.



Skärpning!



Barn kan inte leva på musik och datorspelande...

Av Trassel - 2 april 2011 18:07


Det är inte utan att man önskar att livet vore lite mer som en Heineken reklam!


Tror jag samlar ihop grannarna i trappen för en festlig stund.

Det är ju ändå lördag!


Tjing för att vara den coola Mette Lindberg


 


Flying away from reality
Whatever-ever happened to gravity?
I see it clear, a shooting star
And I’m really gonna sing it like da-da-da

  

  


SING IT OUT LOUD!!!




  

Låten i sin helhet 

Av Trassel - 2 april 2011 13:44


En annons flashar till på datorn...

  

  

  

HANDYJOHN 29år Singel

            

 Chatta?  Flirta ?

 



Nej Tack!

Bara det att han kallar sig HandyJohn gör att han går bort.

Dessutom är jag gift.

Av Trassel - 2 april 2011 13:25


Maken extraknäcker som dataexpert idag. 

Bästa vännen ringde för hon hade problem med att propparna gick hela tiden. När hon satte i sladden från datorn.


Tadaaaa!!!

Skickar dit Computerman - superhjälten!

Swooosch!!!!!!!!!!!!

And he's off to EastYourRock!


Han är populär min make. 

Hos mina väninnor.

Gifta så väl som singlar.

Undrar vad han gör när han är där egentligen...

Snart får han väl musarm!?


Äsch, jag sträcker på mig och suger i mig av berömmet han får.

För visst är det väl lite tack vare mig han är så bra!?

  

  

 

Av Trassel - 2 april 2011 13:15


Dags att rulla boll igen.


Skulle vilja ge rött kort och avstängning till alla huliganer och "så kallade" fans redan nu! 

Stanna hemma om ni inte kan behärska er. 


Fotboll är kul. 

Fotboll är på lek. Och allvar.

Fotboll är glädje och sorg.

Fotboll är kärlek. 


Fotboll är 22 vuxna karlar (eller kvinnor eller barn...) som jagar runt efter en läder/syntettrasa i 2 x 45 minuter.


Jag tror ni förstår vad jag menar...


Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards