Trassel Incognito

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Trassel - 13 april 2011 22:50


Igår var maken iväg och träffade grabbarna.

Drack några öl, missade tåget hem från Uppsala och blev väldigt sen.

Inte för att jag märkte något av detta, för då sov jag sött sedan länge.

Hem kom han, men med buss och via omvägar. Lyckades inte nosa rätt på raka vägen hem.


Idag fick jag höra att han testade den där hundölen jag skrev om i mars...

Tycker nog att har uppträtt lite konstigt idag.

Tungan har hängt utanför munnen mest hela dagen och han han flämtat lite ansträngt.

Och har han inte sett lite skamsen ut. Som om han gjort något busigt och fått skäll.

På med kopplet och dags för en lydnadskurs kanske...


  

Alla vill väl ha ett 6-pack!?


Av Trassel - 13 april 2011 18:00

  
Har läst slut Johan Ajvides roman Lilla Stjärna.
Den handlar om utanförskap och är en sorgset vacker men fruktansvärt hemsk bok.
Lågmäld och anspråkslös, en typisk Ajvideroman.
Denna gång utan övernaturliga toner.
Det känns tomt att lämna Theres och Teresa som boken handlar om...
Får så småningom sikta in mig på hans senaste bok, Låt de goda drömmarna dö.
  
 
 
 
  
 Rekommenderar!!!
 
   
 

Av Trassel - 13 april 2011 15:42


Den här killen verkar vara en skön snubbe!

Han skulle gärna få vara lärare till mina grabbar. 

Är han bara bra på att lära ut och och en hyvens kille så duger han gott åt mig! Och mina killar!

Att han sen har lite kladd på armarna och och en hårresande frilla spelar mindre roll.


Sture 70 år kanske bara ville (s)tatuera exempel. 


Eller så var han lite avundsjuk.

Frisyren kanske han inte klarar av med tanke på sin ålder men en tatuering skulle han väl kunna fixa!


Foto Aftonbladet  

Av Trassel - 13 april 2011 15:15


Idag har jag roat mig med att göra en ny header och en ny presentationsbild.

Jag har ändrat färg och mönster på bakgrund samt gjort lite utseende justeringar.


Vad tycks?

Är det lätt att läsa?

Tilltalande för ögat? 


Synpunkter mottages tacksamt!


 

 

Av Trassel - 13 april 2011 10:00


      


 Kvällstidningarna har gjort det igen!

   

 Barnens Favorit är nu

"på-förhand-dömd-och-uthängd-av-Expressen"

    

Mår illa av när kvällstidningarna leker GUD!

(Geting Utan Detaljkunskap)


  

Återkom gärna med en artikel när ni vet hur det ligger till...


  

  

  









  

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards