Trassel Incognito

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Trassel - 11 april 2011 20:57


...är just nu vansinnigt irriterad....

Gaaaaahh!


Nytt bredbandsmodem då.

Som jag i förra inlägget skrev att det fungerade.

Fungerade. Imperfekt. Du förstår!


Sen blev det kaotiskt och allt slutade fungera.

Telefon, TV, internetuppkoppling.

Teknik är JÄTTEBRA. När det funkar.


Så här sitter jag i soffan.

Har missat Tim Gunn.

Och nu ensam utan Trinny och Susannah.

Ska jag missa dejten med Filip och Fredrik också?

Vad ska de tro!? 


Känns lite ensamt...


Men jag behåller min plats i kön!



Av Trassel - 11 april 2011 19:09


Strålande vårväder idag! Nästan lite sommaraktigt. Inte utan att man börjar längta efter bad, getingar och grillning.


Klarat av tråkigt men nödvändigt pappersarbete (klappar mig själv på axeln - för att jag äntligen tog tag i det), haft utvecklingssamtal på äldsta sonens skola (klappar mig själv på axeln - för att hans mentor tyckte vi skulle vara stolta över vår trevlige son) och fått nytt modem till bredbandet (klappar min man på axeln för att han har sånt tålamod och lyckas installera allt och klappar mig själv på axeln för att jag inte fick spel när det krånglade utan lagade mat istället).


Fick dessutom smakprov på god choklad från Chokladfabriken när jag steg av bussen vid St Eriksplan. 


Man bara måste älska att bo i Vasastan!!!


   Chokladfabriken, Cajsa Warg, St Eriksplan 2, Stockholm - Ett litet matparadis!

Av Trassel - 11 april 2011 14:00


Fy Usch Fan 


Men i alla fall en bit på väg


Men då minnet sviker är det inte lätt att fylla i alla fakta rätt

Nu har jag i alla fall gjort så gott jag kan

Väntar på kompletterande detaljer

Tar en huvudvärkstablett

Och känner mig stolt!


A real CowGirl


Inbillar jag mig...

   




Yeeehaa!!!



 

Av Trassel - 11 april 2011 12:34


En sjuhelveteshuvudvärk och fyllaiviktigapappersångest



Bra början på veckan


Måste vill inte måste orkar inte måste



Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards