Trassel Incognito

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Trassel - 18 april 2011 23:24


       


även coola, blonda, skånska, barfota-Idol-deltagare

handlar på ICA SuperMarket.

Iklädda svart tröja, svarta nylons, jeansshorts och skor!


  Miss Incognito

Av Trassel - 18 april 2011 22:53


För alla glassälskare var det då dags idag! 

Inte för mig, jag tittade på och fotade.

Glasshuset-besök!


   Försök att välja...   DekorationsnallarRosor och gubbar     Förväntansfulla   Glasskonst   Coolt ställe, Birkagatan   Iskalla killar!

Av Trassel - 18 april 2011 22:35


Och så äntligen fick vi det efterlängtade paketet från USA!


 Finally! T-shirt x 2, bracelet, sticker, gloves THE JACKET



 

  Na na na guy


Party Poison Jacket Dead Pegasus  MCR goods Kartonger är roliga 


Av Trassel - 18 april 2011 22:23


Åh vilket väder!

Stockholm lever opp!!!


   Korsningen Torsgatan/Odengatan   Odengatan   Rörstrandsgatan   Dalagatan   Dalagatan   Man med egen uteservering


   Älskar att iakttaga folk!!!

Av Trassel - 18 april 2011 07:54


Har haft en del konstiga drömmar senaste tiden.


I natt drömde jag att jag var med i en tävling. Typ Amazing Race där folk försvann en efter en. Ett delmoment var att jag skulle fly undan något som jag inte riktigt vet vad det var. Simmade och sprang utan bara den i vilket fall som helst och var en av de som klarade mig vidare till nästa delmoment. Först en taxitransport där vi räknade hur mycket pengar vi hade kvar.

Sen satt vi helt plötsligt i en källarlokal med vacker utsikt (motsägelsefull? vaddå förstår inte frågan...). Framför oss hade vi nu helt plötsligt ett bord fyllt med kläder, smink och skor. Jag hade förflyttats till Stylisterna och skulle nu skapa en look! Mycket svart var det och nu gällde det att var kreativ! 

Kroppsnära, svart och bredaxlat. Tänk en kombo av Alaïa och Mugler! Lite uppdaterat 80-tal kan man väl säga. Det bästa är att jag fick tag på Tove Styrke som modell för min skapelse! Helene Falk såg ganska nöjd ut! 


Hur det gick? 

Ingen aning... För sedan vaknade jag.

Synd, för jag är övetygad om att jag hade vunnit.

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards