Trassel Incognito

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Trassel - 12 april 2011 20:36


Fastnade framför Plastikturisterna....


...och nu vet hela Sverige att Lavanda från Partille har förminskat blygdläpparna.


...och han den där svenske polisen. Är han på riktigt eller...?


Jag bara undrar.

Av Trassel - 12 april 2011 20:00


Ole Henriksen

Den danske hudvårdsgurun tittar på lyxhus i Danmark.

Han är så glad och trevlig och verkar så sympatisk att jag bara vill krama om honom!

Han sprudlar av energi och är så där positiv att jag kommer på mig själv att sitta med ett leende på läpparna. 

Han har ett välbesökt spa på Sunset Boulevard och är hett eftertraktad bland kändiseliten i LA. 

Jag skulle gärna testa hans produkter men ännu hellre skulle jag vilja träffa Ole himself.

Han är så SMUK!


 

Av Trassel - 12 april 2011 11:19


Varit med äldsta sonen hos tandläkaren. Tandregleraren.

Och nu sitter den på plats. Tandställningen. 

Det ska bli lite ordning på virrvarret i hans mun.


Satt med i mottagningsrummet och följde den kvinnliga tandläkarens skickliga arbete. Är imponerad!

Snacka om hantverk. Pilligt arbete med pincett och tusen små grejer som skulle på plats. Liknade hennes arbete vid smyckestillverkning. 


Och nu är han smyckad, sonen. 

Under ca 1 1/2 år, med återbesök och justeringar för att till slut få ett perfekt leende.

Fast har var ju perfekt redan innan. 

Nu blir han bara ÄNNU MER PERFEKT!!!


 

Ugly Betty, annan cool person med tandställning

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards