Trassel Incognito

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Trassel - 17 april 2011 23:48


Var ju ute på stan med maken och yngste sonen idag.

Kliver av tunnelbanan vid Hötorget och åker rulltrappan upp.

Sonen står till höger i rulltrappan. Jag står bredvid på samma trappsteg.

Sonen tittar på mig och säger:  -Är du från Göteborg eller...?


Vad svarar man på det!?


Han har skön humor min son. Brås på mor sin...


 

Av Trassel - 17 april 2011 22:22


Idag kära vänner har jag varit ute i det fantastiska vårvädret mest hela dagen.

Köpt en ny kompaktkamera som jag hoppas ska bli en rolig lekkamrat och resultera i en radda av härliga, roliga och glada bilder till er här på bloggen! 


Hann knäppa av ett par på min promenad hem genom ett soligt Stockholm. 


Lunch/middag på Barbeque på Kungsgatan

El Toro  

  Full cola

Halvdrucken cola

Uppdrucken cola...Kycklingburgare - mums!FönstertittarePåskskyltning hos FAC

Ej toa!

Söta tjejer som kom ut från Beyond Retro och som ej ville bli fotade. Fick smygfota   dem bakifrån... Nästa gång frågar jag inte!

Observatorielunden. Kolla paret till höger i bild (se nästa bild) Så här nära kommer jag med min nya zoom. Snacka om smygfoto. Lite paparazzi     över det!Snygg parkeringVasaparken blommar upp!Soldyrkare på Astrid Lindgrens terrassThese shoes are made for walking Hemma hos liten Röd igen. Foto: sonen!

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards