Trassel Incognito

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Trassel - 15 april 2011 14:15


Vissa finns inte på riktigt!


Som Jultomten.

Kalle Anka.

Fantomen.

Pikachu.

Och så hon Vanita (Bartenderskolan/Lyxfällan/Semesterduellen).


 


Märkte ni den röda tråden mellan personerna förresten...

Jultomten kommer till Julen då vi tittar på Kalle Anka som inte har några byxor medan Fantomen har sina kalsonger utanpå trikåerna och när Fantomen rör sig står blixten stilla och Pikachu är en elektrisk Pokemon som är söt och låter Pika Pika som betyder liten elstöt och Vanita pratar som om hon fått en sådan elstöt...

Av Trassel - 15 april 2011 13:15


Läser i CITY om joggarbajs.

Är joggarbajs det nya bruna?

Hundägarna plockar upp efter sina hundar men vem plockar upp efter joggarna?


Foto: Sofia Runarsdotter

Av Trassel - 15 april 2011 12:00


Ligger i sängen och kollar på senaste Bachelorette-avsnittet.

Och precis när första kyssen ska till så ploppar virusprogrammet upp!


Är inte det lustigt så säg!?

Hur kunde datorn veta att det skulle utbytas saliv...

  


 


Nu åter till programmet.




Av Trassel - 15 april 2011 11:40


Är nerbäddad trots att jag hellre vill leka med polarn P. Det suger!

Vill ha en ny kamera NU och ta miljoner med fantastiska foton.

Och en ny karriär....

Eller karraktär...


Äh bara jag får en ny kamera så löser det sig.

Av Trassel - 15 april 2011 10:00


Kollar olika bloggar.

Matbloggar.

Modebloggar.

Roliga bloggar.

Vanliga bloggar.


Har några favoriter. 

Josephine Bornebusch är rolig. 

Zandra på Aftonbladet är vass.

Elsa Billgren och Frida Fahrman har otroligt vackra bilder som tilltalar mig. 

Rickard Enfors skriver enormt bra inlägg om allvarliga saker.

Har även några vardagsbloggare som jag följer. 


Sen finns det de jag INTE förstår mig på.

Att de har så många läsare är för mig ofattbart.

Vissa stora modebloggare. En outfit hit och en outfit dit... Jaha och sen då? Det är knappast något revolutionerande. Inga intelligenta texter heller. Bilderna inte speciellt fascinerande. Men ändå 10-tusentals läsare. 


Och sen den där Kissie! Har inte ord för mina funderingar kring hennes blogg. Vad har den för syfte? Förutom att hon vill bli känd till varje pris... Finns det tjejer och killar som faktiskt tycker den är bra? Hennes kommentarer består mest av hatfyllda haranger som dissar henne men uppenbarligen är det många som följer henne.

Men mest av allt undrar jag hur hon mår egentligen? Är hon lycklig?

Hoppas hon har en snäll mamma...


Själv skriver och fotar jag bara för att jag tycker det är roligt.

Sen om någon vill läsa det och tycker om att läsa det så blir jag bara glad!

En ren EGO-boast alltså!


 

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards