Trassel Incognito

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Trassel - 10 april 2011 23:30


Ikväll zappas det hej vilt mellan kanalerna. Som vanligt när min make har kontroll över fjärren!


Konstaterar att:

  

  • "Joey" har åldrats med behag!
  • George Clooney inte passar i skägg...
  • jag fortfarande är lite trött på alla CSI-serierna
  • Bruce Willis ser töntig ut i mustasch.
  • Meryl Streep är och förblir vacker!
  • det är alldeles för mycket våld i amerikanska filmer Suck!
  • Sylvester Stallone ÄR och förbli Rocky!!!
  • att jag har svårt att koncentrera mig på en film så länge jag har datorn i närheten...
  • börjar bli ganska sömnig!
  • det om 31 minuter är måndag och ny vecka. 

  

God natt och Sov gott! 

Av Trassel - 10 april 2011 22:26


En kvinna med stake!


Sådan tänker jag också bli när jag blir äldre.


Heja Märta!!!


 

Foto Expressen

Av Trassel - 10 april 2011 21:49


Älskar min familj!

     

Bara så att ni vet!

  

  

   


The Pilot                              E.T                              Meerkat   

Av Trassel - 10 april 2011 21:27


VÄRLDENS MEST SYMPATISKA MÄNNISKA


måste vara


INGEMAR STENMARK





Finns det något ont i den människan?


Honom skulle jag vilja ha vid min sida när skidan slinter...


Av Trassel - 10 april 2011 21:15


Drömmen om Italien!


För vissa av oss är det språket, maten, landskapet,

vinet, avkopplingen och solen som lockar.


För andra handlar det om överlevnad.


 


Av Trassel - 10 april 2011 19:00


Sköna söndag!

Fika med fina F i solen.

Promenad vid Karlberg.

Knoppar, krokusar, sol och leende människor i symbios.

På väg...


 

  Karlbergsvägen

  Blå gräsmatta

 

  Vårgodis i skylten på Norrbackagatan

  Krokus lyser upp

  Vackra Birkastan

 Ung man försöker imponera på flickor  Tussilago på porslinskullen  Dags att väcka båtarna

  SOL <3

   Färgprakt

   Strandfynd  Vänskap

 Vart är vi på väg?

Hinderbanan i Karlberg

   

Ain't no mountain high enough

King of the hill

 

Nytt och dött

   Visst gör det ont när knoppar brister...   ...varför skulle annars våren tveka


  Penthouse

 Liten fågel

  RIP Pompe

Av Trassel - 10 april 2011 12:30


Det finns en fashionsite som heter STAYHARD.SE


Kläder?? Jaha!!


Jag fick helt andra associationer.

Små blå piller... 


 

Av Trassel - 10 april 2011 11:33


Apropå debatten om manliga kontra kvinnliga programledare.


Visst är det väl många "gubbar" på SvT och det är ju sorgligt om inte kvinnor får chansen att visa vad de kan.

Tycker illa om kvotering oavsett om det gäller kön, ras eller något annat.

Varannan damernas.... Njaeee!

Jag hävdar att man ska få ett jobb, en tjänst pga kvalitet, kunskap och i viss mån erfarenhet. Inte beroende av om man har snopp eller snippa! Det är ju knappast de som ska göra arbetet (om man inte är porrskådis då...). 


Men visst är det konstigt att vi ens ska behöva ha den här diskussionen år 2011!





Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards