Trassel Incognito

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Trassel - 3 april 2011 20:30


Tillbringar söndagskvällen med min familj.

Min andra familj alltså.

Familjen Walker.

En sväng till Pasadena så här på söndagskvällen.

Full rulle, alla lägger sig i allt, det går inte att ha några hemligheter för någon. Mycket intensivt men med mycket kärlek och omtanke.

Typiskt amerikanskt men mysig på något sätt.

Feel good!


My Brothers & Sisters


 

Av Trassel - 3 april 2011 15:50


     

Dagens vitamininjektion.


Njut av Helena Josefsson!


 

Av Trassel - 3 april 2011 15:15


Läser på AB om kroppar och urnor med aska som försvinner.

Hur kan det ske?

Det är ju inte resväskor på en flygplats vi pratar om precis.



Man undrar vilka ursäkter de kommer med...


  • Vi ber om ursäkt men själavandringen var lite tidig i år...
  • Förlåt oss, men livet går vidare...
  • Vi beklagar, det blev ur askan i elden...

Det hela är smått makabert, jag vet.

Men jag är inte förvånad. Har hört skräckhistorier från en nära väns son som jobbat inom branschen. Och det jag hört gör ju inte direkt att man längtar efter att trilla av pinn....



 


Av Trassel - 3 april 2011 14:30


    

  

V . A . R . N . I . N . G !


    

Imorgon är det derby på Råsunda. 

Det innbär att det finns risk för att området

kring St Eriksplan förvandlas till en krigszon.

  

Let's be careful out there...

Av Trassel - 3 april 2011 10:45



Dags för Högskoleprovets orddel!



Hur många rätt får du?


Ta testet och dela med dig av ditt resultat

så får du reda på hur många rätt jag fick ;)


 

Av Trassel - 3 april 2011 10:15


Charlie Sheen fortsätter att göra parodi på sig själv...

Får mig att minnas Mats Rådbergs gamla slagdänga.



"Det är inte lätt att vara ödmjuk, för den som är felfri som jag!

Jag längtar så hem till min spegel. Jag blir vackrare för varje dag. Och alla som ser mig vill ha mig, jag är en sjutusan till man!"



 Här kan du läsa mer om hans sk comeback

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards