Trassel Incognito

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

I natt jag drömde...

Av Trassel - 19 april 2011 12:02


I natt var det dags igen... Kommer inte ihåg alla detaljer men det jag minns (med stor förtvivlan) var att Bieber var inblandad. Typ pojkvän. Jag måste ha varit några år yngre i drömmen då... Eller så är jag omedvetet ute efter en Toy Boy! 

Han ville hålla handen med jag tyckte vi skulle vänta lite med att utannonsera vårt förhållande. Och så dök min ( fd i verkligheten) pojkvän upp. Tittandes avundsjukt som om han anade att något var på gång. Komplicerad historia.


Något för Freud att bita i!

Ska aldrig mer äta tonfisksallad så sent på kvällen. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trassel - 9 april 2012 13:41


  Tänkte bara tala om att vi lever. Njuter av solen, ägg, lamm och annat gott.    ...

Av Trassel - 28 mars 2012 00:32


  Våren är här!  Likväl städningen av gator och trottoarer.   Men vad är meningen då de bara åker omkring och sprutar vatten omkring sig?   I dag blev det bara geggigt. Precis så skitigt är det!   Hurra våren!   ...

Av Trassel - 11 mars 2012 20:51


        ...L O R E E N ! ! !            Fy fan vilken utklassning det blev!   Jag sa ju det, på ett tidigt stadie.   Okey men vi kör en liten resumé: David Lindgren - Tänker aerobics, Sats. Han dansar och sjunger br...

Av Trassel - 5 mars 2012 08:09


 

Av Trassel - 3 mars 2012 22:56


  Sorry men i kväll är jag inte riktigt med.Vi firar födelsedag. Känns lite viktigare än vem som ska få åka till Globen. Så kvällen beskrivs ungefär så här: Champagne, löjrom Parmesankyckling  Ostar med gott rött Sarah Dawn Finer - snygg Tå...

Presentation


En grönögd blondins betraktelser och funderingar.
Om människor och händelser runt omkring oss.
Lite sött lite salt!

Kul att se dig här!!

Lämna gärna en kommentar om du har varit inne och kikat. Hur tänker du?

Gilla Trassel på Facebook

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Frågor på det?

3 besvarade frågor

Tidigare år

Bloggar jag följer

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards